Müügiarvete koostamisel võtab süsteem aluseks Üürimooduli Hoone sakist järgmised parameetrid:
1. Arvestuse liik hoones
- Äripind;
- Tervikelemu;
- Üksikkorter;
- Voodikoht.
2. Maksetähtaeg arvel (vaikimisi kuu 20. päev)
3. Intressimäär hoones.
4. Arve koostamine (vaikimisi: eelmise kuu kõrvalkulud ja jooksva kuu üür) valikud:
- Kõrvalukulud ja üür samas kuus;
- Eelmise kuu kõrvalkulud ja jooksva kuu üür;
- Eelmise kuu kõrvalkulud ja järgmise kuu üür;
- Kõrvalkulud ja üür eraldi arvetel
5. Kas hoones arvestatakse laekumisi, võlga ja viivist (vaikimisi ei)
Peale seadistuste tegemist, tuleb minna Müügiarved sakile. Siin kuvatakse juba tehtud müügiarveid. Uute müügiarvete lisamiseks tuleb vajutada nuppu Müügiarvete koostamine
Kasutajale kuvatakse dialoogaken
Peale nupu Müügiarvete koostamine vajutamist koostatakse müügiarvete eelvaade tabelkujul.
Näidatakse kululiigid veergude lõikes ja üürnkule arvestatud summa.
Kui tulemus on õige, tuleb klikkida nuppu Koosta arved. Arved koostatakse ning need on vaja kinnitada järgmises portsessis, klikkides nupul Kinnita arved.
Peale arvete kinnitamist on arved valmis väljasaatmiseks.
Kasutajale kuvatakse arvete tabelit ning aktiivne on nupp Saada arved. Arvete välja saatmisel on valikud
e-Arvekeskus
Iseteenindus
FIS
Üürniku arveedastusmeetod tuleb määrata üürniku lepingu juures.
Kui arvetes on vaja teha muudatusi, tuleb vajutada nuppu Koosta uuesti. Tuleb valida kas kõik arved või arve mida soovitakse muuta, märkida see linnukesega.
Arve kustutatakse ning võimalik on muuta arvet ja koostada see uuesti.